wtorek, 13 kwietnia 2010

przeżywanie

dziwny to czas....pomyslalam sobie ,ze warto kupić kilka gazet z tego smutnego tygodnia ,dla potomnych ,zeby kiedys pokazać swoim wnukom ,jak wielka tragedia nas spotkała....
......zadzwia mnie pozytywnie reakcja całego świata,który tak bardzo nam współczuje...okazuje się ,ze jednak świat wie ,gdzie lezy Polska ,jednak obchodzi ich nasz los....ciekawe czy my Polacy też bysmy tak reagowali ....wszystkie relacje w tv są wyważone,przemyslane...bardzo godnie przeżywamy ten czas.......
wstrząsa mnie to ,ze nie można znaleśc cial,a te które odnaleziono,to kawałki ,ręka ,palec,korpus.......
ich ostatnie chwile w samolocie,ten krzyk ,przerazenie ,spojrzenia ,działo sie to tak szybko,ze nie zdazyli zebrac mysli....nigdy sie nie dowiemy jak to wyglądało.... i pewnie prezydent trzymał swoją Marię za rękę ....to napewno..."od nagłej i niespodziewanej śmierci zachowaj nas Panie"....
....to tragedia w której można doszukiwać się wielu ,wielu znaków ,wielu symboli...
....caly czas potrzebuje o tym mówić ,pisać,jak każdy z Polaków....ci co twierdzą ,że mają dosyć tego tematu ,są zwykłymi głupcami ,znieczulcami i nie chce mi się z nimi o tym dyskutować....ja to przezywam ,chociaż moje poglądy polityczne były różne.....przezywam i próbuje to ogarnąć.....

......