piątek, 16 stycznia 2015

Macierewicz znów nadaje

Notoryczne deja vu.....interesuje mnie ten temat ,bo byłam na jednym takim spotkaniu z Antonim ....włos się jeży....sekta.....to pierwsza moja myśl jak tam zasiadłam....



byłam na tym  spotkaniu razem z moją kochaną Halincią,trafiłyśmy zupełnie przypadkiem....
uśmiałyśmy się jak fredki ,o mało nas kilka moherowych babć nie zatłukło torebkami....


że oni w takie bzdety wierzą.........


Halincia napisała esa czy znowu idziemy się 
pośmiać......bo jest nowa wersja....



p.s. Po katastrofie samolotu nic nie może być nadpalone, bo jak wiadomo samolot jest niepalny,a napędza się go niepalnym paliwem , a dwustu świadków, którzy widzieli we mgle nasz prezydencki samolot twierdzą i słyszeli taki szum jak bomba, bo jak wiadomo samo latanie przez las nie wystarczy do katastrofy. Bomba konieczna taka szumiąca.
Kto im te teksty pisze ?