niedziela, 12 czerwca 2022

ograniczyłam oglądanie jakichkolwiek wiadomości ze świata,w jakichkolwiek stacjach.Mam dosyć tego ogłupiania ludzi....zerkam sobie z grubsza w internetach co tam i tyle... walczę ze swoją słabą silną wolą, chcę mieć dobre nawyki...i nie zamierzam się starzeć.... zakończyłam remont kuchni 😀,a że kuchnia wielka,to i trochę to trwało...jest pięknie,przytulnie moje lokatorki, żyją sobie.Biedne te dorosłe już osoby z niepełnosprawnościami i ich mamy, rodzice.... żyją jakby obok ludzi.Bo ludzie głupi,wredni.Były wczoraj w kinie i jakiś facet miał czelność ich zagadać,a dokładnie mamę, że musi się tak męczyć, załamywał rączki biedak.Nie pomyślał, że dziewczyna też to słyszy i w ogóle jakim kurwa prawem taki tekst. ona mu mądrze odpowiedziała,ale co z tego jak huj im wieczór zepsuł....a w kinie były ostatni raz 4lata temu....Ludzie dajcie żyć,nie komentujecie,nie podziwiajcie,nie pocieszajcie, myślicie!!!! ze spraw głupich to rzuciłam słodycze, nawet soku nie pije.Pasek od spodni pokazuje że schudłam, aż 3dziurki.Waga nic specjalnie nie pokazuje.Ale walczę,bo postanowiłam się nie starzeć