wtorek, 10 sierpnia 2010

Matka Królów -Jadwiga Kaczyńska

Stara Kaczyńska cudownie uzdrowiona wstaje z wyra ,żeby siać jeszcze większy zamęt. Sekta to mało powiedziane.Matka Polka, bo "Polska jest najważniejsza", która ma szansę zostać Matką Królów, gdy po przepędzeniu zarazy z Pałacu Prezydenckiego, osiądzie w nim Jarosław.....

....Antek Maciarewicz złożył donos do prokuratury na organizatorów happeningu pod krzyżem....o swojej dziczy nie pamięta bidulek,że prawo jawnie złamała....PiSowi wolno...wiadomo....

Starej Lecha i Jara juz Wawel nie wystarcza...jej syn powinien zostać świętym ,bo przecież zginął w "prawie-zamachu"....
....
wielkie wielkie dzięki Tarasowi ,ze chciało mu się zorganizować tą akcję...Nareszcie tysiące ludzi wystąpiły w obronie państwa świeckiego i ładu demokratycznego, przeciwko bezradności władz....Brawo!!!
Okazało się, że obok Polski Jana Pospieszalskiego (Solidarni 2010), istnieje inna Polska – także solidarna, ale z państwem świeckim, z poszanowaniem prawa, z mniejszościami religijnymi, z tolerancją.....tabu zostało przełamane i oby to był kamyczek, który poruszy lawinę.....
......
....do wczoraj myślałam,że otaczają mnie mohery,nawiedzone dziewice i dewotki z dewotami do kwadratu....ale widząc ten radosny tłum....teraz jestem spokojna...wielu Polaków potrzebowało tej akcji .....

a Kaczyński ,może dobrze,że jest ....przynajmniej mamy ubaw....będzie tworzył coraz więcej teorii spiskowych,bo wtedy będzie większy sens obrony krzyża....ojciec Rydzyk wtóruje mu również....moze zacytuje jego słowa,bo to trzeba słyszeć,bo sie wierzyć nie chce....
Ojciec Rydzyk:- Przyzwoitość i pamięć musi być. Pamięć o tych ofiarach, nie wiadomo, czy nie zamachu. Bo ja słyszę o tym, np. Niemcy, Amerykanie. Pytam się, w innych krajach jak. Ja słyszałem od Niemców i uzasadniają mi, dlaczego, jak oni to widzą. To nie był przypadek – mówią, co się stało. Nie wiem. Prowadźmy dialog na argumenty, nie bójmy się, bo tylko prawda nas wyzwoli. Niczego nie imputujemy, ale takie zachowanie świadczy o, no to coś złego jest, że jakaś taka upartość, żeby pamięci nie było. Coś tu nie gra.
(RM, poniedziałek 9.08.10, godz. 11.13).......

......czyli znów ktoś, coś, powiedział. Niemcy Amerykanie.... pogłoski, plotki... ale przecież to PRAWDA nas wyzwoli ament