niedziela, 16 stycznia 2011

Pull-up! Pull-up!

troche spóznione ,ale kurde szczere ,bo na bieżąco jestem....ale czasu nie miałam tu wskoczyć.....tak więc....
....jestem oburzona ......
Gdyby w tym samolocie leciał prawdziwy mąż stanu,prawdziwy prezydent i generał nie doszłoby do tej tragedii.Ale leciał cwany i wypity generał ,a mąż stanu to założe się też trzezwy nie był.
Parskłam smiechem jak żona Błasika powiedziała ,że napewno nie pił ,bo chciał przystapić do komunii świętej.
To mało razy przyjmował podpity? Przecież generał jest nietykalny i wolno mu wszystko.
Nie mogę słuchać tej głupiej Kempy co wygaduje takie bzdury ,że powinna sama siebie w koncu posłuchać,wnikliwie....Hofman patafian ,aż piane z ust ociera i sam prezio.Taniec chocholi trwa w najlepsze.....i mają haczyk co by się wybić politycznie,hipokryci.
Nie ciekawi was tresc ostatniej rozmowy  braci K.? bo mnie bardzo....
i gdyby się Kaczynski nie spoznił na samolot ,mogliby wybrać inne lotnisko ,a tak spieszyło im się bardzo.
Przyczyny tej katastrofy to brak wyobrazni i determinacja pilotów- bo Kaczynski się wkurzy i to bardzo.
Gdyby Ruskie zabronili lądować ,byłby tez skandal ,że uniemożliwiają uczestniczyć w uroczystości.
i na koniec ,bo szkoda juz czcionki na historie która będzie się ciagnąc na ustach Pisowców na wieki wieków ,czy za komende  Pull-up! Pull-up!  można obciążać obsługe w wieży?