niedziela, 1 maja 2011

beatyfikacja

jestem zbulwersowana wyrokiem sądu ,który uniewinnił tą babe w habicie które znęcała się nad niepełnosprawną dziewczyną. To co widzieliśmy na nagraniu to lajcik ,co odbywa się za murami tych pesudo zakonów ,każdy moze się domyslać.....
zakonnice to typowe niewyżyte krowy ,które ze świetością nie mają nic wspólnego...
obserwuje życie kilku takich świętoszek...nigdy nie zostawiłabym im pod opiekom nawet psa...wcale nie niosą pomocy....z odraza patrzą na ludzką ułomność....
na własne oczy widziałam te skrzywienia twarzy ,jak zerkali na te chore, biedne dzieci....
jak jedna wycierała dokładnie swój rękaw kiedy  dzieciatko niechcący ją pobrudziło....z jej ust wyczytałam słowa :kurwa bękart (ale może mi sie zdawało)
a pedofile księża? czy Papież za życia coś z tym zrobił?
niestety ...
owszem szanuje JP jako człowieka ,chciał dobrze....ale wyszło jak wyszło....
bezkarność ludzi w kieckach jest oburzająca.....
mówią o biedzie ,współczują, a ręka wiecznie wyciągnięta na DAJ DAJ...
byłam w plebanii gdzie wszystko z marmuru w garażach same wypasy...z okna widać bidną wieś ....ale czy to kapłanów obchodzi?
...nie wiem ile jeszcze w Polsce będziemy bać się tej sekty....która omamia nam mózgi baśniami....owszem chcemy wierzyć,ze po śmierci cos jest....chcemy wierzyć ogólnie ....
a im w to graj...
seks jest obsesją księży....robią dzieci na lewo i prawo i bez skrupułów ,dają kase tym biednym małolatka,żeby się wyskrobały i siedziały cicho....
duchowni się nie boją....nie boją sie czemu? moze wiedzą ,że tam po drugiej stronie nic nie ma?........to co tu użyją to ich ,w dodatku za friko i nasze pieniądzę