czwartek, 25 sierpnia 2011

licze

po akcji z tajemniczym zniknięciem mojego notesa....miał nastąpić ciąg dalszy....znaczy te dwie krowy co mi go schowały(delikatnie mówiąc),czekały na mój komentarz ,znaczy zemstę....
widziałam z daleka jak się umawiały co powiedzieć...wszystko ustawione....
niestety ja do ich poziomu się nie zniże....grzecznie powiedziałam cześć i poszłam dalej,zostawiając ich z otwartymi gębami....
dwie tlenione blondi ,wystrojone do granic kiczu ,wysoko noszące głowy,rzadko się śmieją chyba ,ze z czyjegoś nieszcześcia....w sumie nie wiem co je bawi....normalna rozmowa bez plot-dziwi....
....jak to mówi moja koleżanka....takie kurestwo tak ma....
i obym nigdy niepotrzebnie nie wdała się z nimi w dyskutę....
za wszelką cenę chce być dobrym człowiekiem....i się nie poddam....
tacy ludzie powinni być przezroczysci.....
niestety jeszcze jutro będe musiała z nimi przez chwilę się minąć....
.....zawsze liczę ,że oliwa sprawiedliwa.....ale kurde nierychliwa