środa, 5 października 2011

biegnę

w koncu mam swoje stanowisko pracy ,mogę postawić kubek ,zawiesić maskotkę,musi być zabawna i notesik położyć ble ble ble....
zaliczyłam szkolenie ,na ktorym głównie były tańce...ale się odprężyłam....potrzebne mi to było....bo jakoś mi się nazbierało w tej głowie tyle....że trzeba było wystopować....
.....
co mnie irytowało ostatnio?
donosicielstwo....
...komu współczuje?
tym którzy mają kredyty....
moja zmienniczka ma....na 30 lat....męża lesera ....porwane buty i mieszkanie z wielkim czynszem....po co jej to było? ano po to zeby udowodnić innym babom,że ją stać....mieszkanie wielkie ,ładne ,słoneczne ble ble ble
a mogła mieszkac z tesciem i remontowac sobie jego dom...ale nie...
dziwi mnie takie zachowanie...nie stac się ,nie rzucaj się....
co to za życie z kredytem....cały czas myslisz ,nie moge sobie kupić tego tamtego ,bo kredyt ,nie mogę pójsc do kina czy na kolacje bo kredyt....jessso....
donosicielstwo w firmie odbiło sie na mnie obrzydzeniem do dwóch pań....nie donosiły na mnie...ale nie mogę na nie patrzeć....
w biurze szefa zaczęły wywlekać jakieś zaległe ploty na tą owa dziewczynę...że wstyd....
mam nadzieje ze szef nie myśli ,że my wszystkie takie kurwa idiotki....
.....
praca mnie wysysa....naprawde powinno się pracować od poniedziałku do piątku do 12....a potem luz....
pracujemy i pracujemy i nic więcej....zmęczeni ,smutni i zmęczeni....
ta praca odziera mnie z godności....
na dodatek jestem matką Polką i perfekcyjna panią domu....więc jestem urobiona po pachy,zmęczona i chce mi sie wyć....
chciałabym wypić sokojnie kawę,pomysleć,poczytać,poleżeć,pospacerować.....a ja tylko biegnę....cały czas biegnę....nawet moje mysli biegną...
tyle chciałam napisać....ehh...
a co do wyborów....ręce opadają.....kibole to patrioci,przesladowani biedni....a tak naprawde to dzicz,dzicz jakich mało....przyjechali do nas autobusem zniszczyli przystanek ,napisali coś na Tuska i dalej w drogę...obrzydliwe są te dziewczyny kibolki.....cichodajki i brudaski ,które nie mają bladego pojęcia co sobą reprezentują....
no i stare babki mohery ,wredne jak nigdy dotąd ,bo mają pozwolenie Prezesa jarka....
pis zdeptał w Polsce wszystko co wartościowe....a ludzie będą na nich głosować...aż strach się bać co to będzie....
....cieszę się ze mam prace ....tylko ze to firma niemiecka...czyli jestem niemką? zakamuflowaną....
....... ....