sobota, 28 stycznia 2012

acta i co z tego

wszystko jest sztucznie nakręcane ,młodzi boją się ,że nie będą mogli rzucać bezkarnie hujami,żydami ,matołami i innymi na forach.
Takie typowe prawo kalego.....hipokryzja galopująca....jarozbawowi tez trafiła sie okazja zeby opluć rząd,to nic ,że gorliwie popierał acta....przecież przeprosił ,no.....Kurski nie wiedział za czym głosuje....matko .....
hipokryzja galopująca......
ale co mnie to obchodzi.....zarywam własnie noc ,żeby po calym tygodniu obczytać tego co nie obczytałam.....
.....za mną koszmarny remont kuchni....przedemną sprzątanie....
.....byłam dzisiaj w pieknym domu....wszystko na błysk....jak w muzeum....pani odstawiona tez na błysk ,podała mi kryształową szklankę, a w niej pomaranczowy sok,ze świezych owoców,sama zrobila w takim nowoczesnym czymsik....
w zyciu nie czułam takiego skrepowania....w tej kuchni na wysoki polysk raczej się nie je,domownicy ze sobą nie rozmawiają ,bo każdy ma swój świat.....zarabia się duże pieniądze i zero czasu .....
i drugi dom.....zachwyciłam się dzikim ogrodem....takim nie pod linijkę.....jak takich ogrodów jest juz mało....w domu swojsko....czosnek nad kuchnią, zupa na gazie pachnąca w calym domu....przy stole dziadek stawiający pasjansa,wnuczek odrabiający lekcje,kobitki wyrabiające ciasto na chleb....wszyscy razem....połysku żadnego ale jak przytulnie i rodzinnie....zjadłam najlepszą ogórkową w swoim życiu.....
.....
a co do acta....to nas zwykłych internautów to nie ruszy....możecie dalej na forach bezkarnie wylewac pomyje słów na kogo się da....
pisowskie bojówki,wyznawcy kościola rydzyka i wszelkiego rodzaju kochający Pana....możecie pluć jadem do woli....nikt was nie ruszy....wolnośc słowa w waszym wydaniu jest na wysoki połysk....