niedziela, 12 lutego 2012

nasz syn

kuzyna dziewczyna ta nowa,to jest cwana gapa....
dziewczyna z dzieckiem...
nie mam nic przeciwko....moja najlepsza psiapsiółka ,miala ojczyma,znaczy ma i kocha go bardzo,wychował ją najlepiej jak umiał i zawsze powtarza,że rodzony ojciec napewno nie byłby tak dobry jak jej ojczym....
no ale wracając....
ta dziewczyna z dzieckiem zaczęła dziwną akcję....
nie wiem jak to nazwać ,może nazwę roboczo: nasz syn....
więc pięćset razy dziennie mówi do mojego kuzyna: idz po naszego syna, nakarm naszego syna, zobacz co nasz syn robi,co nasz syn by chciał itd.

sprytnie ....gdyby mówiła zobacz co mój syn robi....
kuzyna mogłoby ruszyć coś tam we flakach....
gdyby mówiła zobacz co twój syn robi....
nas mogłoby to po prostu smieszyć....
a tak jest ich syn i weś coś powiedz....
na fejsie dzisiaj zanotowałam też- trzy wpisy ,jej wpisy pt.: z naszym synem na spacerku, potem :leniuchujemy z naszym synem, a potem pizza dla moich chłopców....
...
ewidentne pranie mózgu....moja durna ciotka nawet raz coś klepła ,że ona nawet podobny ....że oni znali się juz długo może to on faktycznie tego małego "trzasnął"....
......także  akcja "nasz syn" rozkręca się na dobre....najbardziej uwielbiam komentarze mojego ojca....mamy polewkę (jak to się mówi po młodzieżowemu) w rodzinie jak nic....tym bardziej ,że ciotka zawsze widziała błędy u innych ,a teraz taki afront no nieprawdaż.....
ale zaczynam obserwować drugą akcję Sprytnej pt.: szybki slub....
......nie mówie,ze go nie kocha ,chociaż kuzyn to totalny debil....
ale takiej spryciuli to on jeszcze nie miał....ponoć chce szybko,kamerlanie itp.
.....
no ale z niecierpliwością czekam na finał tej znajomości....narazie wszyscy się "srają" ,a ona nam tą ciomnote wciska ,a ciotka przyklepuje....przy dzisiejszym obiedzie rodzinnym to juz biły obie rekordy ,nie można było zmienić tematu....a ja tak rodzinne obiady u babci uwielbiam....
....ale finał napewno nam to wynagrodzi .....kurcze wierzę w to....
........i
pojawiła się malutka nadzieja....bowiem Sprytna za bardzo na tym fejsie o tym "naszym synu" trąbi ,tych fotek za dużo o wiele i gdzieś się matka ojca jej dziecka dowiedziała i nagle chce z małym widzeń!
bo przecież alimenty płaci....
robi się ciekawie....