niedziela, 25 marca 2012

Kościół

ja dalej o tej sekcie ,co mi niedługo z lodówki wyskoczy....narazie w TV wyskakuje obwieszony złotem biały mędrzec ,co cały czas ma taką samą minę,stary dziad co to niejeden grzeszek ma na sumieniu....
ta religia nas osacza ...
wczoraj rano wzięłam piesy i kije i doszła do przepieknego miejsca ,odetchnęłam z ulgą mówiąc tu jest Bóg....
zacytuje coś ,bo mnie nerwy biorą:
Ważne jest życie wg 10 przykazań. Do tego nie potrzebuję żadnych zwierzchników, którzy będą mi nakazywać jak mam żyć, co mam jeść w piątek,a nawet jak sex uprawiać. Jestem wolnym człowiekiem i to Bóg dał mi wolna wolę, którą KK swoim wyznawcom odbiera, produkując coraz to nowsze nakazy i zakazy
 KK coraz dalej odchodzi od nauk Boga i Jezusa i dużo ludzi zdaje sobie z tego sprawę. Starsze pokolenie wypełniające kościoły odejdzie, a młode myśli samodzielnie i nie jest już takie posłuszne. Kościół będzie musiał to zrozumieć i się zmienić, inaczej świątynie powoli opustoszeją jak na zachodzie Europy. Bo kościół tworzą wszyscy wyznawcy, nie tylko hierarchowie. Jezus ich nie powołał, nikogo nie wybrał na swojego następcę- sami się wybierają i tytułują..........


miłej aktywnje niedzieli