wtorek, 13 marca 2012

Manifa brawo kobiety!!

dwa lata temu ksiądz dosłownie wkurwił mnie na kolędzie,nie chciałam jego obrazka ,jego kropienia kranówką,bo co to za święcona woda,jaki świety ją święcił?  wytrzymałam, teksty jakimi rzucał wyprowadziły mnie z równowagi na dobra kilka dni....stwierdziłam ,ze nie potrzebne mi takie wizyty,pamietam oburzenie sąsiadki i mojej matki....myslałam ze jestem z tym osamotniona ,ale jednak nie....zaczął sie proces ucieczki wiernych z tej zachłannej i nieuczciwej instytucji .Niedawno ujawniono księdza pedofila u nas w grajdole czyli parafiji....naprawde obrzydzenie ,facet w kiecce gwałcił dziewczynki które przychodziły do niego niby na próbę do komunii(próby już od września),zboczuch jeszcze ich zastraszał zeby nikomu nie mówiły ,bo ich rodziców spotka kara.....co takie dziecko teraz mysli o Bogu,o kościele ,kojarzy jej się z wielkim bólem w kroczu....
jedna dziewczynka miała właśnie okropne krwawienie,matka myślała ,że coś jej tam pękło,ginekolog po badaniu nie mógl się uspokoić ,dziewczynka była wręcz porozrywana  i powiedziała  mu całą prawdę....
i ten kurwa ksiądz był u mnie dwa lata temu na tej smiesznej kolędzie nawet mu długie włosy syna nie pasowały....mlody wtedy ubral koszulkę metalicy ,zupelnie nieświadomie ,wrócil ze szkoły ....nieważne.....
staram sie nie rozmawiać o religii w towarzystwie ,matka moje zdanie zna ,albo udaje ,że nie zna....
trzęsie mnie jak księzulek gada o głodnych dzieciach siedząc na tronie ze złota ....nie ufam tym dziwakom,nie radze im ufać....
Kobiety w tym kraju mają jaja!!!