środa, 30 maja 2012

polska mentalnośc

człowiek w tym kraju zwanym Polską jest przepracowany...wszędzie bieg i pośpiech ....nie dosyć ,że ten kraj zamieszkują durne mohery i półgłówki,o pisiolubnych nie wspomne(bo to inny gatunek), to jeszcze człowiek chodzi  niewyspany....
jak Polak jest za granicą to się wstydzi ,ze jest Polakiem,bo ten kraj to tylko historia ,przeszłość ,zabobony i kościoły.....powstaje u nas w miescie kolejny,nowy kościół ,pochłonie miliony....opasłe księża wytyczyli nawet miejsce na garaże i plebanie ,gdzie będą sobie żyć jak bułki w maśle za nasze podatki....twierdzą ,że kościół jest atakowany,czy atakiem można nazwać ,że nastał czas kryzysu i wszyscy sprawiedliwie mamy oszczędzać? opasłe klechy też!ba ,może w koncu wzięliby się do pracy?....
taki ksiądz i się wyśpi i pobzyka ,dobrze jak jakomś babę ,gorzej jak niewinne dziecko....co taki ksiądz ma do roboty? co on może nam przekazać w tych swoich kazaniach?
w radiu maryśka opowiadają takie bzdury ,że się sluchac nie chce ,a potem biznesmen rydzyk mówi ,ze wolności słowa nie ma,hipokryta....okładki gazety polskiej ,która musze ogladac co rano stojąc na przystanku,bo pani w kiosku to wierna słuchaczka tuby pisowskiej ,wołają o pomste do nieba,znaczy do sądu .Ciekawe gdyby powstała kontr gazeta ,ale by była wojna ,jakby na okładce pojawiło się zdjęcie Prezesa z kotkiem i napis :mordera. A oni mogą.....
nerwy mnie biorą,że te stare babki wierzą i w zamach i inne głupoty ,w sumie one juz nie wierzą w Boga ,bo wierza w Rydzyka.To jest ich Bóg. Ale najgorzej mnie wkurza ,ze te babki pół swojej renty, nawet więcej wpłacają na radio marysia,a potem labidzą ze na leki nie mają. Tak labidzą,ze biedna i ze wina rządu.
Nie wiem kiedy zmieni się coś w tym kraju,Polak polaka zaszczuje ,zniszczy i opluje .Chętnie wyjechałabym stąd ....ta mentalność nigdy się nie zmieni i o ironio ,ci przepelnieni jadem co niedziela składają rączki do bozi w kościólku. Zgroza.
jestem przepracowana,niewyspana ,zmęczona i nie wytrzymałam w autobusie ,jak babki gadały te bzdury co im Rydzyk do tych siwych głów wklada.Stoczyłam z nimi batalie ,przez całą trasę i dziękuje młodemu człowiekowi w czerwonych spodniach ,że pomógł mi nie co,kiedy konczyły mi się argumenty na ich durne słowa.
dziki to kraj i nic tu sie nie zmieni....