czwartek, 17 października 2013

abepape

dzisiaj dowiedziałam się ,że to przez feministki księża gwałcą małe dzieci......
Michalik jak zawsze aryksiężnik objawił taką myśl....

babka w windzie opowiadała drugiej ,że w szkole dzieci wołają za księdzem :pedofil ,pedofil.....

wtrąciłam się mówiąc :jakie teraz dzieci mądre są i wysiadłam....

czas najwyższy dać sobie na luz z tym światem facetów w kieckach ....

mój brat nie chce nawet dziecka chrzcić.....
ale jeszcze drzemie w nas jakiś wewnętrzny strach ,tak jakby tam coś na prawdę było....a nawet ksiądz wie ,ze tam nic nie ma ....bo gdyby było księża nie żyliby tak jak żyją  czyt.rozpusta i zboczenie.....Facet w fartuszku w kwiatki i w koronkowej sukience z różową podpinką krytykuje filozofię gender. No koń by sie uśmiał!


dawno się tak nie uśmiałam jak wczoraj ,oglądając przypadkiem konferencje szalonego Antoniego....

najgorsze jest to ,że są idioci co mu wierzą....co czują wrażliwe rodziny ofiar katastrofy oglądając ten CKM - Cyrk na Kółkach Macierewicza.


takze Kościół ma swojego oszołoma Michalika ,a polityka ma swojego paranoika Antoniego....

rynce opadają......