środa, 25 lutego 2015

anty

coś nie mam czasu na pisanie tutaj....życie pochłania mi masę czasu...

bardzo zaangażowałam się politycznie....i to dzięki tym radiomaryjnym przekrętom.....jacy ludzie są naiwni ,sponsorują przez całe życie księżulków ,którzy mają gdzieś dekalog ,swoich sponsorów im się należy i basta.....

młody ze swoim zespołem napisali kiedyś antyklerykalną piosenkę....pamiętam ,że moja mama wsłuchując się w słowa lekko burzyła się pod nosem....a ja po prostu wysłuchałam....

teraz słuchając tą ich piosenkę ,widzę jak młodzi postrzegają te tłuste koty w kieckach ....i dobrze.....sami się proszą.....

 Niestety, Stanisław Tym ma rację. W Polsce Kościół ma się za dobrze, dlatego biskupi dostają głupawki. Skoro bp Antoni Dydycz uważa, że rządzą nami „hochsztaplerzy i mafia”, to powinien „szybko i ze wstrętem” oddać pieniądze, które dostaje od tej mafii na Kościół. „Dotyczy to także dotacji na świątynię Opatrzności Bożej. Swoją drogą, trzeba mieć szczególne poczucie humoru, by za państwowe pieniądze budować kościół, z którego ambony będzie się szydziło i lżyło tych, którzy te pieniądze dali” – napisał Tym w „Polityce”...