środa, 2 września 2015

Nienawiść wykluta z kaczego jaja....

nie mogę się oprzeć ,chociaż miałam już nie pisać politycznie....przecież z utęsknieniem czekam na rządy pisiorów ,na ten cały cyrk.....ale dzisiaj Duduś pokazał takie prostactwo na Westerplatte ,że aż mi się micha śmieje do teraz....

w pracy nie spotkałam jak na razie wielbiciela Maliniaka ,a ponoć cała Polska za nim....więc używaliśmy sobie do woli....

zgodnie z protokołem, jako wyższy rangą miał wyciągnąć dłoń a zwyczajnie zwiał....burak...



6 września trzeba gdzieś jechać, ale nie na grzyby ! - przy takiej suszy :))
Dudyzm.. - może ułożyć listę, co sie składa na ten neologizm ?
Będzie rozwojowa ..a na początek:
1 Mamienie obietnicami
2 Działanie przez zdalne sterowanie
3 Donosicielstwo na własny kraj
4 Rozmodlenie
to na razie :)


znaczy na razie powoli realizuje się mój plan przeprowadzki....idzie ciężko....jestem tym zmęczona....ale może,może.....