wtorek, 29 marca 2022

usunęłam zdjęcie ,które mnie dobiło...zdjęcie z tej dziwnej wojny...bo dziwna to wojna...tylko ludzi żal,tam którzy zostali... miłosierdzie polskie pomału się kończy ....ludzie pomagają bardzo...ja codziennie wrzucam co mogę, do kosza z jedzeniem dla ukraińców,który stoi w każdym sklepie....coraz mniej tam produktów... nasz głupi rząd postanowił skłócić nas z Ukraińcami,przyznając im przywileje...nie pomoc ,ale przywileje.... przywykliśmy jakoś do tej wojny...prosto po pracy pędze do domu ,żeby pomieszkać nacieszyć się, wypić kawę w ogrodzie ....straszne rzeczy się dzieją ,a niby cywilizowany kraj... moja sąsiadka ,mówi ,że całe zło od USA pochodzi ,oni panoszą się po całym świecie i się putin wkurwił... moja sąsiadka ma piwnicę pełną zapasów i kasę z banku wybrała ,wszystkom :) wiosna nie chce przyjść ,deszcz mógłby popadać,w pracy taka hujnia ,że każdy na siebie wilkiem...jak to w Polsce. codziennie kupuję sobie coś w nagrodę ,bo zasłużyłam...wczoraj świetne spodnie na vinted ,dzisiaj w refanie ,perfumy Lolity Lempickiej...a rano do kawy ciastko takie ,że niebo.... zawsze byłam fanką ,zwykłego dnia...ja się cieszę ,zwykłym dniem...teraz jeszcze bardziej...