piątek, 30 kwietnia 2010

PiS po trupach smoleńskich do celu

nie wiem jak innych ludzi ,ale mnie przysłowiowy huj strzela widząc co po całej tej okropnej ,strasznej ,naprawde strasznej tragedii w Smoleńsku wyrabia PiS....no poprostu ci ludzie nie mają ani taktu ,ani uczuć wyższych ,tylko chęć zwycięstwa ,nie przebierają w niczym ,skłócą znów Polskę z Rosjanami ,bo im sie nic w sledztwie nie podoba,zaczną się czepiać najmniejszych szczegółów,bo oni nie rozumieją czemu na ruskiej ziemi ruskie prowadza sledztwo,no popatrz ty no...ciekawe czy oni wpuscili by ruskich gdyby sytuacja była odwrotna ....wogóle skłóca nas z połową świata ,bo przeciez Lechowi to sie nic nie podobało,nic....wygrana przysłania im wszystkie ludzkie odruchy...jadą po swoich przeciwnikach ostro a ci z nimi cackają się nie wiem czemu...a wiem,bo są ludzmi ...a szkoda ,ze nikt w tej ichnej kampani nie wspomni,ze to Leszek dał rozkaz lądowania -bo tak! i ze to on zatwierdzil listę pasażerów ,czy to się komuś podobało czy nie...nikt nie wspomni ,ze PiS ma na swoich rękach krew wielu fajnych ludzi............ ich kampania powinna nazywać się KAMAPANIA PO TRUPACH W SMOLENSKU DO CELU.........
niestety ludzmi w Polsce można tak łatwo manipulować,grac im na uczuciach...bo my uczuciowe som ,wiadomo....
ale jesli naszym prezydentem zostanie stary złośliwy ,fałszywy ,dwulicowy i mściwy stary kawaler z kotem to ja kurwa wysiadam...


na miescie co ulica stoją parasole z napisem PiS ,a pod nimi same karakany z kurwikami w oczach....skłócić i zwalić całą winę na innych....taki ich cel
a pod przedostatnim namiotem na mojej drodze do domu siedział mój siąsiad z dziewiątego....zawsze wiedziałam ,ze jest popiepszony koszmarnie i strasznie zawistyny jakiś ,innych podjudzi ,a sam się ulotni ,a teraz juz wiem czemu ,bo on wielki PiSowiec.....wielki to za duzo powiedziane ,bo to tez karakan i ta pierdolnięta Kępa co tak płakała jak sie dowiedziała,ze samolot gruchął....a teraz zrobi razem z innymi farsę z ich śmierci....jak ja tej baby nie lubie
cos mi się zdaje ze ten ich Jarosław to jakiś kurwa guru i pranie mózgu im niezłe robi ,bo ,zeby im az tak sie w głowach poprzestawiało ....
.....dobra koniec ,więcej sie w tej sprawie wkurwiąc nie będe...bo bierze mnie na wymioty i gadam pisząc haotycznie.......nara
....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:-)