sobota, 8 maja 2010

więc tak

tak więc pracuje....żeby nie powiedzieć zapiepszam...ale chwale sobie tą odmianę...ludzie tu całkiem niewiele dwulicowi....tacy lekko do rany przyluż....
....mam wolne wekeendy, większą kasę...i nie wiem czy zesłanie mnie w to miejsce to za karę???
dziewczyny złożyły pozew do sądu....kto wie może to bedzie bezpruderyjna sprawa...obaczy sie...
chociaż sama juz nie wiem...bo mój ex kierownik zdegradował swoją kochankę do funkcji dwa razy niższej niż piastowała...
naprawde dziwie sie ,że wogóle sie nie zwolniła...gdzie ona ma honor?
nie wiem o co kamon....przeciez on sam sobie bicz kręci...
rozwcieczona kobieta to gorzej niż bomba atomowa....a szczególnie kochanka....chętnie slucham te nowinki ze starego gniazda ,chociaz kole dupy mi to lata....
za to nie jest mi obojętny wybor mojego brata....faktem jest ,że powinien juz placić bykowe ,i jest juz typowym bambinowon ,co uprzyksza życie swoim wapniakom...ale to nie powód by brać co popadnie ,a dokladniej ,co wolnego zostalo w okolicy...a zostalo takie cós.....jedyna dziewica ( w co nie wierze)....co z tego,ze mlodsza od niego o 14 lat....mój brat to przystojny facet ,w calkiem niezle kondycji fizyczniej ,z psychiczną srednio...a teraz to juz wogóle .....
owa dziewica o bardzo nieregularnych ksztaltach,zeby nie powiedzieć podobna do figurki Michelina tego od opon...zaczyna wkraczać w nasze rodzinne powinowactwa...
nawet moja babcia,moja kochana babuszka ...twierdzi ,ze nie ma co wybrzydzać!!! i calkiem przyjemnie rozmawia się z nią przy kawce i serniczku....
... na jej miejscu to juz serniczka bym nie ruszyla...a ona zjadla trzy kawalki ,czwartego nie ruszyla ,bo jak stwierdzila ,będzie gruba!!!
az parsklam smiechem soczystym, jednoczesnie zostalam potrafktowana kopniakiem podstolnym od mojej rodzicielki....ta dziewczyna nie ma za grosz samokrytycyzmu....

powiem szczerze....jestem zalamana wyborem brata...chyba kurwa napisze o tym książkę....
co to za tok myslenia ....ze nie ma co wybrzydzać!!!

a dostalam karnet z mojej nowej pracy....na aqa basen aerobik,jogę i inne wygimasy....bylam na kilku zabiegach...super......w tym tygodniu nie bede miala jak....moze by tej owej jak jej tam ,dziewczynie brata odstapić....
coby se poćwiczyla...zeby na plazy w lato nikt jej nie mówil ,zeby sciagnęla tą pikowaną kurtkę....bo gorąc taki
....
ah jeszcze jedna nowosc w okolycy....moj slubny zacząl parać sie pracą....
no no....
moja kolezanka wywalila swojego chlopaka na zbity pysk...bo szukal pracy ,cale osiem miesięcy..czyli żerowal na niej dosc legalnie ,aczkolwiek mówil ,ze kocha....kolezanka twierdzi ze u mnie inna sytuacja ,ze to mónż to nie wypada wywalać...a ja bym chętnie....
chlopy w dzisiejszych czasach są leniwe ...i jeszcze potrafi mi wyliczyć ile wydalam na przecenach w Reserwacie....

...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:-)