środa, 30 czerwca 2010

lalal

14 lat z internetem ....szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie zycia bez tego cuda....
zaczynałam od czatów....naprawde fajne czasy....fajni ludzie....dzialo się ,mimo ,że to nie real ,nie dotyk ,nie bezpośreni kontakt....laik tego nie zrozumie....wspominam tamte czasy z łezką.....
teraz zajrze czasem....ale zajrze....czasem "spotkam "znajomych...czasem poklikam o dupie marynie....ale czasu brak....jednakżęęę codziennie siadam przed kompem ,niby na chwilę....a godzina jak z bicza....
.....
cholernie zmęczona jestem....i kto by pomyślał ,ze będe tęsknić z osobitym marudą.....
ciężko babie bez chłopa.....
...w pracy gorąco...wytopił mi się wszystek tłuszcz z ud....powinnam być zadowolona....ale jestem skonana....
....dziewczyny się dotarły....Dtta moze być....nawet mi jej szkoda,bo pracuje z parze z Attą....Atta ma wredną matkę ,co jej nigdy nie kochała i do dziś robi jej na złość....niestety Atta jest taka sama....przypuszczam ,że nawet wredniejsza...powiela podwójne błedy swojej matki....patologia rodzi patologię...Atta jest denerwująco-wkurwiająca....straszna osoba....w dodatku przyznała się ,że jest ruda ,ale farbuje sie na czekoladę...a rude zawsze wredne jest,zawsze!....pozatym ma koszmarną fryzurę....co tu duzo gadać babochłop pełną gębą.....
...a ten mały pelikan z kontroli ,żałosny facet ,co myśli ,ze jest śmieszny....ogólnie chyba sie po pracy przebierzemy za Nindże i mu za rogiem wpierdolimy ,bo to takie małe guwno i przestanie fikać...
o ile wczesniej nie wpierdolą mu nasze chłopy ,co muszą o nim słuchać każdego wieczora....
....
za 8 minut skoncze nie wiem juz ile lat....a po co mi to wiedzieć....nie lubie obchodzić swoich urodzin...wogóle znudziły mi się te imprezki ,nie chce mi się sprężać,gotować,uśmiechać i dogadzać każdemu....wolę wydać tą kase dla siebie ,na siebie....
....moje zycie jest troche dziwne ,troche smutne ,a troche nawet fajne....chociaż mogłoby być fajniejsze....
....życzę sobie czegoś ekscytującego ,więcej odwagi ,chciałabym się zakochać....przeprowadzić....zmienić coś....ożywić....chciałabym wiele rzeczy zmienić....