piątek, 9 lipca 2010

upał mózgów

jestem wypompowana .....nienawidze prowadzić w takie upały,wszyscy mają jakomsik głupawkę ,każdy szuka zadymy na drodze....a faceci myślą ,że są geniuszami za kierownicą-dupki....
przesiadam się na podmiejski i mam w dupie gdzie zaparkuje,czy musze zatankować i czy ktoś mnie nie puknie i pokaże że go głowa boli....
....uwielbiam Palikota....uważam ,ze tacy ludzie muszą być...uważam że PiS powinien zniknąć z naszej areny politycznej ,bo to chorzy zawistni ludkowie....uważam ,że Polsce nalezy się spokój i kultura polityczna ....uważam ,że w koncu powinni zrobić coś dla nas szaraczków....a PiSowi zalezy tylko na zadymach ,akcjach i biorą za to nasze cięzko zarobione pieniądze!!!...

....z nudów słuchałam ostatnio w pracy Radia Maryja....normalnie się w pale nie mieści ,co oni tam wygadują....jad ,jad i jad sączy się do ucha...a w tle Bóg ,różaniec i złożone rączki...i te ich stwierdzenia ....PO to diabeł wcielony,tak samo Owsiak ,mamy na to dowody ,ale narazie ich nie podamy ,bo akcja w toku....wogóle mają na wszystkich haki,wymyślają cuda ,ale szczegółów nie podają ,żeby nie zapeszyć....a tak naprawdę ,to ich wlasne ,wymyślone i pokolorowane Niuuusy ,mogą sobie gadać co chcą ,wymyślać co chca i kłamać -tak jak PiS....i pytam się czy w koncu ktoś się tym zajmnie? gdyby PO ,albo inna partia miała takie radyjko....PiS grzmiało by ,jak mój sąsiad w kiblu o szóstej rano....ale o pedofili i zboczonych księżach cichosza....hipokryci
....
boję się ludzi-psychopatów....szczególnie w tym upale ....skąd tacy ludzie się biorą....patologia powinna mieć zakaz rozmnażania się....w bloku mojej ciotki ,są az trzy takie rodziny....do pracy się nie garną,bo MOPS da,brat Albert nakarmi ,a wieczorami się grzmocą i dzieci robią.....jak się urodzi to taka radość i miłość,a potem dzieciaka wychowuje ulica...kradnie ,demoluje i oby nie cos więcej.....
....