piątek, 17 września 2010

muszę

jestem wkurzona może sobie ulże...tylko jak?
....może napiszę ,że radio Zet to kicha....nadają tak stare i ograne piosenki, aż ucho cierpnie....dobrze ,ze mają tam tą kasę do wygrania ,bo by nikt tego radia nie słuchał....
kocham cię Polsko,moze bylaby znośnie gdyby nie ta prezenterka ,nawet nie pamiętam jej imienia....dlugie wlosy ,lekki bląd....ostatnio jakiś koncert prowadziła...taka naciągana baba ,że aż przykro....nieznosze jak ktoś chce być śmieszny na siłę....no jak ona się nazywała?...nie mogę przeżyć ,że Brodzikową nad Rozlewiskiem zainstalowali...to juz nie ma młodszych fajniejszych? ona zawsze będzie kojarzyć się mi ,z ta slodką ,głupią Magdą M.....a zresztą książka też beznadziejna....
nie mam zamiaru oglądać już M jak miłość....bo mdli mnie jak widze tą Hankę ,Mroczków co nawet w Pierwszej Milości grają (to dopiero serial kicha,kicha do potęgi,i ma swój fan club ,o zgrozo) obrzydzenie....żadnych bzdetów w tym sezonie i niech babcia nie pyta czy widziałam odcinek 1232....nie wspomne ,że Kinga od Rusinów wkurwia mnie totalnie...dobrze,że ją ten Lis zostawił....ja bym ją lała normalnie....za to Hanna jest ok....
...Prezes Jaro nadal prowadzi swoją sektę....jak by moja babcia wystawała pod tym krzyżem ,klepała zdrowaśki i wierzyła,że własnie pod pałacem ten samolot piepsznął ,a ludzie w nim nie zginęli tragicznie tylko umarli męczeńską bohaterską śmiercią,a Lechu to najlepszy prezydent był -to bym małpe udusiła....
.....nie wiem jak ludzie potrafią żyć z kredytem?....
współczuje tym co się budują ,co muszę szukać ekip,monterów ,hydraulików i innych naciągaczy-partaczy....nerwy trzeba mieć ze stali....ja remontuje łazienkę...tylko łazienkę....a kurwica mnie już bierze....taka na kółkach...
a jeszcze jak widzą,że baba się nie zna...to myślą,że mogą mnie naciągnąć na maxa....
.....mam rozbebłaną łazienkę....hydraulik pojawi się dopiero w poniedziałek(jak znów się nie zachla) .....nie ma ciepłej wody....winda w remoncie.........ekipa którą zatrudniłam to partacze mega ,remontują kilka łazienke na raz i tak lawirują wymyślając rózne powody swoich wyjśc....
i nic tylko kurwa się powiesić na klamce
czego oczywiście nie zrobie....bo zycie mi zajebiście miłe....tylko muszę przetrzymać ten remont....muszę.....