niedziela, 19 września 2010

ziemniaki pozdrawiaja buraki

kiedyś tylko słyszałam jak się ludzie z ekipami remontowymi sądzą i do gardeł skaczą....kiedyś słyszałam....dzisiaj osobiscie postanowiłam wypieprzyć moją ekipę od łazienki na zbity pysk....oczywiście wypieprzenie nie jest takie proste....chłopaki mieli przyjść od rana...ale jednemu umarł wujek,drugiemu kot zachorował ,a trzeciemu to się komórka zapodziała na grzybach na ktorych sam się też zapodział dwa dni...chociaż wersja nieoficjalna brzmi,że ma kochankę....czyli oni nawet nie mają świadomości ,że jak się ockną  może we wtorek,że już u mnie kurwa nie pracują......
i wes tu nie miej wrzodów .....
wstając rano,przeciągając się zacnie w oknie zobaczyłam,że wycięto całe sześc już całkiem dorodnych drzewek jarzębiny,które uwielbiałam...bo kurwa będą kolejne miejsca parkingowe....nie dosyć,że nasrane tych domków jeden przy drugim,to jeszcze wszystko będzie obstawione autami....i kto wogóle pytał się nas ,czy zgadzamy się na wycinkę tych drzew?.....wyszłysmy z kobietami zaprostestować....zrąbałysmy faceta w koparce od przeróznych ,az się zsapałyśmy i przewiało nas niezle,a on na koniec otworzył drzwi i spytał grzecznie co chcemy?....i zaczął strasznie lać deszcz i to byłoby na tyle naszego protestu.....
w tv ma lecieć "Tylko mnie kochaj" totalnie bzdetna przesłodzona i sztuczna komedia ,w której gra ta dziwna Kozuchowska....powstało tych filmów słodkich z kilka przez "Ja Wam pokaże" albo inne gówno gdzie musi występować Stenka i oczywiście Brodzikowa... się ze swoją kolezanką pokłóciłam,własnie o te filmy ,nawet nie wiem który z tej obrzyganej serii....bo nie chciałam z nią jechać w środku zimy do miasta stołecznego na premierę tego badziewia....przez takie zakichane oblecharstwo się z nią pożarłam....nie była az tak bliska memu sercu ,ale obie zawsze sylfka organizowałysmy i fajnie było....a teraz obraza...pojechała sama i zapewne mdliło ją przez cały film....kto nagrywa takie tradżedje?
takze jak widze te slodkie flimy gdzie wszystko jest cacy,budują domy ,mają kasy i konczy się miodowo to mnie rzuca z nerwów....
lubie za to Mam Talent....uwielbiam Chylińską jest super i Kuba i Gocha....a zaraz po nich te badziewie puszczą i czlowiekowi gniją ziemniaki .....
.....