sobota, 4 września 2010

więc

ledwo zyje po tym tygodniu....
dlaczego kobiety mają ciężej od facetów? kto to ustalił? i czemu się na to zgadzamy?
ja postanowiłam zaprotestować....
celibat jest dla faceta najgorszą karą...ha ha ha....
i dorzucić można do tego lekki foch dzienny z pojedynczymi wyrazami....
ignorancja totalna....
.....wkurzają mnie babcie autobusowe....naprawde wkurwiające stare kwoki ,ktore myślą,że tylko je nogi bolą....bo ja to w pracy leżę !??.....
obym nigdy nie była tak upierdliwą i rozczeniową starą torbą....
....nie ma nic gorszego niż jebnięty pan od kontroli jakości ...nic nie umie,ale sprawia wrażenie umiejącego....i myśli,ze to ciemny lud kupi.....
 ....jedynaczki to okropne stwory....najgorsze są te co twierdzą ,że wcale nie są rozpieszczone ....są....jeszcze bardziej niż im się to kurwa nie zdaje....co te matki robią z tymi jedynakami?
....moja babcia ma jutro rocznice slubu ,zacną ze hej....i wyprawia też ,że hej ....głownie po to,żeby ludzie na wsi gadali....
nie chce obchodzić takiej zacnej ....w dupie tam....
zawiodłam się ,zbrzydło mi....czasem mam chęć splunąć....po co mi to bylo tak wogle????
.........
...mam cel wyspecjalizowania się w firmie...ponoć można....to ja chce....
...praca w skupisku tylu kobiet to istny hard corn....czasem gubie się kto z kim,i oby komuś nie klepnąć gafy....ale ciekawie jest niepowiem...
....kocham swoje dzieci...swoje psy ...swoje świezo posprzątane mieszkanko...i dzwięk pracującego w butli winka...nie kocham swoich worków pod oczami...tych dni kiedy niby ciepło ,a zimno....szczerze mówiąc te slonce mnie juz wkurwia...szczególnie jak wali w moje nieumyte okna......
lubie ciepło-niegorąco bez słońca...o....
i muszę się wyspać.....znów chciałam tyle napisać....ale najpierw spiulkać....