niedziela, 3 października 2010

kościół ,księża i ten głupi fachowiec....

ten mój fachowiec od remontów co wierzy w drzewo ,a w kościele ostatni raz był na swojej komuni ,nagle rano kiedy do niego zadzwoniłam w sprawie położenia czterech zasranych płytek,oznajmił z wyrzutem ,że jest niedziela i to święty dzien....hipokryta....
....a propos świętych ,okazało się ,że nasz księżulek co wiecznie miał do młodzieży wonty ,że taka, owaka,zero zasad ---ma romans z wyrośniętą 17-latką w kawalerce opłacanej z naszych datków....dziewczyna jest w ciąży ,sąsiedzi potwierdzają ,że ksiądz (chociaż oni nie wiedzieli, że to psia mać świetobliwość ,bo tak sie czasem obściskiwali z tą dziewuchą ,zanim drzwi otworzyli,ze im na myśl nie przyszło) mieszka tam z tą blond tipsiarą i baraszkują sobie dobry rok.....hipokryta co nam kazania dawał jak mamy dzieci wychowywać....i o zgrozo ludzi spowiadał!!!
....w lokalniej Tv zagrzmiało ,na żywo relacja... i zapytano małego dzieciaka co akurat z kościoła wychodził ,czy lubi tego księdza ,a on na to swoim rezolutnym tonem: że on się księdzów boi ,bo jak nie pedofil to zboczuch ,ale babcia każe do kościoła chodzić ,bo jak umre to mnie nie pochowają....(hit)
.......bardzo popieram partię Palikota ,bo może sprawi ,że w koncu kościół spuści swe wysoko zadarte głowy i łapy wyciagnięte w geście : więcej kasy ,więcej mamony....
chociaz sami pieprzą ,że nie trzeba siąć ,nie trzeba dbać o rzeczy doczesne i otaczać się bogactwem ...ha ha ha ....
a przed kościołem na opasłego księdza czeka mercedes wypas ha ha ha....
....ja jeszcze mam postrach przed tą czarnucholandią,bo też mi babcia do głowy zabobony wykładała....ale trzeba w koncu spojrzeć na to inaczej.....Bog jest wszędzie...a księża nie mają z nim nic wspólnego.....
w tym roku nie przyjęłam księdza po kolędzie,zrobilam to świadomie ,bo szkoda mi czasu na puste gadki ,z kimś co o zyciu nic nie wie....
....a pogrzeb? jak juz będe martwa będzie mi zwisać czy przyjedzie do mnie klecha i za tysiąc złotych odklepie kilka zdrowasiek....wolalabym zeby ktoś powiedział coś mądrego......o mnie ,o moim zyciu....i to za darmo :-)
w syna szkole zaczęly się masowe wypisy z lekcji religii ,młodzi są od nas zdecydowanie mądrzejsi w tych własnie poglądach....przypuszczam ,że kiedyś ta wiara zniknie i będzie to zawdzięczać tylko księżom....
....jutro od rana będe wojować z przygłupim majstrem bez piatej klepki....obiecał mi skonczyć do środy....raczej go nikomu nie polece...rzuce za nim kamieniem,splujne i baj baj remonty na czas ,az ochłonę....