piątek, 18 lutego 2011

apostazja

więc tak...Beatricze ewidentnie czekała dzisiaj na moją reakcje...
a ja nic....to prymityw niestety ,a ja się do prymitywu nie żniżę....
przyjemność sprawiało mi wkurwianie jej ,okazując wprost szampanski humor...(chociaż nie powiem ,przykro jak cholera)....aż jej buchało z uszu...

jak to dobrocią może wkurzyć przykre babsko....

....pracująca sobota nosz kurfa ....dzieci karzą nam rodzić a kiedy mamy je wychowywać? jak musimy tyrać świątek piątek....

 ruszyłam akcja wypisywania się z kościoła....popieram tą akcje...
wierze  w Boga ,modlę się ,ale nie znoszę całego tego bogatego ,opasłego kleru ,co żeruje na nas i wiecznie mu mało i wpierdala sie w polityke i seks...
przeszłam z tymi obibokami niemało i dosyć....
Apostazja ....ludzie jeszcze nie mają odwagi....ale młodzi to nasza przyszlość i oni myślą logicznie ....na szczęście...
ja juz drugi raz nie przyjęłam kolędy jestem z tego dumna....chociaz moja matka oburzona...ja jeszcze te pokolenie zahukane .....
....mój syn ma w tym roku bierzmowanie,lata z tym indeksem ,ksiądz wiecznie na nich ryja drze i juz coś mruczy o darze serca....najmniej 150zł
zniechęca tych młodych ludzi i dziwi się ,ze sie młodzież odsuwa ,a wogóle konczy sie era kiedy ksiądz moze sobie gadać co chce....
młodzi zaczynają sie stawiać ,odpowiadać i to mądrze....
z kolejnego spotkania bierzmowaliniczego wyszło kolejnych pięć osób....bo mieli dosyć impertynencji pana w kiecce.....
nie wiem czy ludzie będą tak oficjalnie wypisywac sie z Koscioła,ale coraz mniej będzie do niego chodzić to pewne....
.....u nas w miescie w bidulu dzieci nie mają butów i opału ,a klechy budują kolejną wypasioną katedrę .....beznadzieja....
......
i jeszcze te raporty smolenskie....niestety z ruskimi juz zawsze będzie zwada jak nie ten katyn to smolensk i dopóki nie wymrze ostatni moher z prezesem na czele będzie ten temat wałkowany do obrzygania...
a przeciez kazdy wie kto za stery trzymał i co by było gdyby ruskie nie pozwolili lądować.....bracia Kaczynskie rozpętaliby wojnę,że im sie broni czczenia znaczy pokazówki....no ale pozwolili lądować i mały brat z gwardią oszołomów szaleje w dzikimi tancu nienawiści....co za kurwa kraj ,gdzie Kościół się panoszy ,a psychopatom pozwala się na zbyt wiele....
ratunku