poniedziałek, 19 listopada 2012

gorycz...

nie powiem jednak mnie rypło....czytam blog Li kilka dobrych lat....
ideał jebnął z hukiem z czwartego piętra...że tak powiem po hamsku....
a może i dobrze...
zawsze sobie stawiam wysoko poprzeczkę....bo wydaje mi się,że wszyscy są idealni...
a tu popacz....
całkiem gruba baba,która stwierdziła ,że wszyscy byli drętwi tylko nie ona...
marudziła w gościach ,że danie jest bez sera...
ja tam w gościach zjem nawet przesolone....bo mam kulturę....
a ona potrafi zwrócić uwagę.....
czytałam jej notki z taką fascynacją ,to jak zanuża się w pachnącej pianie ,popijając wino....
wielka duża baba ,niegramotna....włazi do wanny ,połowę wody wylewa .....
ale nadal lubię ją czytać...sama siebie okłamując,że nie widziałam jej w ugotowanych....
że nie była spocona....w sławetnych szpilkach chodziła jak na szczudłach i miała koszmarną bluzkę z koronki...
nie ukrywajmy ,nawet jesli miałaby ją ze złota....na grubej babie nic nie wygląda dobrze....
chociaż stara Grycanka wygląda dobrze....ale może dlatego ,że na niej te wszystkie fałdy układają się w całkiem fajną całość....u Li są zbite w jdnym miejscu i te wielki kark...
kurwa no....czemuś mi to zrobiła
.....
poprzysięgłam sobie nigdy nie przytyć,nigdy nie mieć brzucha większego od cycek...
Li twoje cycki leżą na twoim brzuchu....a pisałaś ,że między piersiami spływają ci krople ulubionych perfum...spływają prosto na wielki brzuch...
dlaczego pokazali cię w tak nieciekawych ujęciach...mogli tylko częśc...brutalnie....
.....
kobieta musi być kobieca....
niecierpie jak kobieta ma popsutę zęby i piękną apaszkę....
lubie eleganckie kobiety palące papierosy....nie cuchną nimi tak ja te co malują sobie oczy na fioletowo...zakładają biodrówki a ich nieproporcjonalny tułów wypływa z każdej strony....
żal mi jak co chwila poprawiają sweter ,żeby to zakryć...
jak można mieć piękną apaszkę a w ustach prochnicę?
nie lubie hamsko klnących baba...klnąć też trzeba umieć....zeby nie przesadzić....
lubie pachnieć...lubie jak ktoś mi mówi,ze pachne...lubie mijać kobiety za którymi ciągnie się piekny zapach...
lubie kobiety nieprzesadnie zadbane ....acz z pomysłem.....
Li .....kobieta która ma piekny dom...piekne serce i dar do pisania....dlaczego doprowadziła się do stanu posiadania wielkiego brzucha....
czerwona lampka .....
nie zapaliła się czerwona lampka...