niedziela, 24 marca 2013

świete krowy

chyba boję się ludzi ,ktorzy odrazu mają swój pogląd na nowo rzucony i trudny temat....czy oni śpią spokojnie.....
domowy dostał zlecenie....i w drogę....to nic  ,że będe musiała tłuc się autobusami
....i tak warto.....
świety spokój i brak pytań najważniejszy.....

chociaż coś mi się tęsknota załączyła ,za "czymś" co powoduje mrowienie w brzuchu....co powoduje ,że młodnieje.....
każda kobieta tego potrzebuje ,a przecież domowi nam tego nie dadzą....
szukajcie kobiety tego eliksiru młodości ,szukajcie.....szczególnie ,że ponoć wiosna czai się za rogiem....albo za górami i lasami.....

bulwersują mnie ludzie ,którzy mają coś do gejów....
świete oburzenia dewotek co pewnie same mają coś na sumieniu...na pewno mają.....

syn mojej koleżanki,a raczej znajomej....jest gejem....jest wykształconym ,przystojnym ,mądrym chłopakiem i takiego go zawsze odbierałam

i zawsze przeczuwałam,że jest gejem....
dewotki boją się inności .....a nasz kraj to zabita dechami wiocha....gdzie klecha mówi co mamy robić....
Seba syn mojej znajomej od kilku lat jest w stałym związku....dyskretny piękny związek....miło sie na nich patrzy ,zawsze pogrążeni w rozmowie ,wspólne pasje ,podróże,uczciwie, cięzko pracują na swój byt i guzik mnie obchodzi co robią w łóżku....

wkurzyłam się na te dewotki,wyrzygałam jednej jak za młodu szlajała się po rowach ,troje dzieci ,każde ma innego ojca ,ba to pierwsze to nawet nie wie z kim ma.....jak je porodziła to puściła w samopas....w dupie ma te dzieci.........


taka katolicka hipokrytka.....

.....jak ta dewotka Pawłowicz co za młodu musiała coś przejść nieciekawego,że teraz pierdzieli takie bzdury.....
jałowe babsko....
jesli byłałbyś niechcianym dzieckiem kobiety ,której kościół zabronił aborcji ....i przeznaczyliby cię do adopcji ,to chciałabyś ,zeby wychowywała cię ta Pawłowicz czy Grodzka?



Anka jest super!