poniedziałek, 5 sierpnia 2013

marnowanie

po wczorajszym spędzie rodzinnym jestem nadal wypluta i zdeptana.....

młoda nawet rzuciła ,że zgadza się na wyjazd z Polski ,chociaż się nie zgadzała,ze względu na rodzinę....no bo jak to bez babci ,cioci ....

w tej chwili ma jej tak dosyć,że wyjeżdża od zaraz....

moi rodzice niby wszystko rozumieją....a zadają potem takie pytania retoryczne ,że klęknąć i się położyć.....

....
ze wszelkich sił i mocy i samozaparcia nie pozwolę sobie na wtrącanie się w wybory moich dzieci i uszanuje wszystko co postanowią....uszanuje....

moja matka szanuje tylko te wybory ,które jej pasują i które zachwycą wiejski lud....
zawsze wszystko robiła pod publikę....

zresztą nie mam sił już nawet o tym pisać....

na dodatek spotkałam dzisiaj koleżankę ,dawno nie widzianą....potem doszła druga....
ich paplanina dobiła mnie już całkowicie ,wyłapałam kilka wyrazów,ale nie wiem o co im chodziło i oczywiście ogłosiły ,że trzeba zrobić zlot klasowy....

nie mam ochoty....nie chce mi się....

ostatnimi czasy cenie swój wolny czas jak kurcze nie wiem co....
po za tym nienawidzę jak ktoś mi coś nakazuje....

i żałuje ,że nie potrafię kłamać na zawołanie....z moich ust wylatuje najpierw prawda ........szkoda....czasem szkoda ,że tak jest.....

jedyną z która chciałaby się spotkać jest Kaśka....ale ona gdzieś daleko........wybyła w świat ,własnie po takim spędzie rodzinnym....
i jest bardzo szczęsliwa....czasem wpada na święta.....

Kaśka była przyjaciółką z którą można było gadać całe noce i milczeć pół dnia....nigdy o nic nie miałysmy do siebie pretensji.....

i słowo:dobrze,rozumiem.....

......spotkanie z Iw.....po chyba trzech latach napawa mnie w pewnym stopniu wstrętem.....czuje się przez nią oszukana...
i może lepiej gdybym nie poszła na ten zlot....

......człowiek powinien robić w wolnym czasie to co lubi....nie można marnotrawić czasu ,bo trzeba wyjśc do ludzi....

czasem lepiej zostać w domu i poczytać książkę ,albo obejrzeć film....niż siedzieć z ludzmi ,których nie rozumiesz.....

mam jakiś żal.......
chyba czas sie wyspać.....