niedziela, 1 grudnia 2013

normalnie katolik

...w sumie wiele spraw mi lata....koło kalafiora....wielu ludzi mi żal i chce im pomóc....
a jak już chce pomóc to pomagam ....nie gadam....

ponoć statystycznie jesteśmy katolickim krajem....czyli sami katolicy ,więc w tym kraju powinien być raj na ziemi...
ludzie powinni być dla siebie mili jak bozia kazała ,powinni nie kraść,nie bić i poniżać innych .....i pomagać....

normalnie powinien być raj....

mój dziadek codziennie biega do kościoła ....ma za złe mojemu bratu i mi zresztą też ,że nie chodzimy do kościoła....

teraz dziadek leży w szpitalu ,bardzo chciałby obejrzeć sobie tv ,stać go wrzucić te 3zł ,żeby oglądać ,ale nie wrzuci,bo pan z łóżka obok będzie oglądał za darmochę....a dziadzie to denerwuje....

pan z łóżka obok jest zwyczajnie biedny ,pielęgniarka mówi ,ze mieszka w tragicznych warunkach bez prądu ...no i bez tv....



a mój brat zaczepiony przez głodnego bezdomnego ,najpierw kupił mu zupę w pobliskiej knajpce ,a potem dał mu swoją kurtkę ,bo bezdomny miał na sobie jakiś przetarty sweter.....

mój dziadek katolik i mój brat ateista.....





no i radio maryja czyli -głos nienawiści w twoim domu miał swoje urodziny ,więc -Mohery wszystkich krajów łączcie się!
Profetyczne alleluja i do przodu!
Dziś Wasze radyjo, jutro cały Świat!