środa, 25 marca 2020

Pogapić

Jak ja się cieszę, że mam ogród, że mogę posiedzieć rano z kubkiem kawy i pogapić się w niebo.... Jak tego brakowało światu, zwykłe niespieszne gapienie się w niebo... Niektórzy przystopują, a reszta znowu stanie na starcie szczurów....

Postanowiłam dzisiaj pogapić się dłużej, wzięłam na żądanie.... .. Tylko nie wiem co mi ten jeden dzień da... Chcę zostać w domu... Wielu chce chętnie zostać w domu....

Moja mała siostrzenica pechowo ugrzęzła na kwarantannie, bez mamy, taty, za to z dziadkiem i dwoma jej kuzynkami... Mija tydzień, mają się dosyć... Łączenie z nią na messengerze, coraz smutniejsze... To jeszcze dziecko, ona chce do mamy, chce biegać po podwórku.....

Popołudniu odcięliśmy się od informacji o jedliśmy sobie sałatki, gadaliśmy, na chwilę zapomnieliśmy w jak dziwnym eksperymencie uczestniczy dziś świat.... Teraz zajrzałam do TV... No źle jest.... Nie chcę wychodzić z domu....